Semester

Jag startade semestern så jäkla bra. Hela måndags förmiddagen så åkte jag och Nova runt och tog tag i såna där saker som jag har skjutit på alldeles för länge, som att fixa typ 4st bankärenden och lite annat sånt där som verkligen var på tiden att fixa.
Sen på eftermiddagen så hämtade jag hem två hästar till som ska stå här på utbildning ett tag innan de ska säljas så småningom, har ju även Freya här sedan tidigare som har samma ägare som de andra två. Jag hoppade sedan lite smått på Freya samt longerade de andra och på kvällen vaccinerades de tre kundhästarna.

Igår hade jag också en produktiv dag och på kvällen var jag iväg för att hämta hem en massa små balar med hö. Fyllde både hästbilen och släpet och åkte hemåt och fick världens allergi chock. Kunde inte andas och mådde så jäkla dåligt, har knappt sovit på hela natten så denna dagen blev ju helt förstörd. Hade massa planer men har bara kunnat göra det absolut viktigaste, hoppas på att detta är helt över imorgon. Har proppat i mig allergi medicin, ögondroppar, nässpray och astma medicin hela dagen för att ens kunna göra någonting så att åka och hämta resten av höbalarna var inte att tänka på, det får Markus, min mamma och Arian lösa istället.

Hoppas på att vara back on track imorgon för min to do lista är lååååång!

Freya
(null)

Chicago
(null)

Jack/ Prinsen
(null)