Onsdag

Jag har haft en bra dag, började med sovmorgon då vi var uppe sent igår. Vi badade nämligen i bubbelpoolen och snackade skit med ett gäng vänner hela kvällen vilket var skönt efter en dag full av träning av hästar och sen ett pass på gymmet tillsammans med Jasse.
Idag började jag med att rida Chicago, tog ett lite längre pass där jag verkligen la ner tid på att få henne att slappna av och lyssna. En hel del lydnad och styrka behövs på den tjejen. Nr 2 blev Prinsen som var super fin men han blir trött så himla fort så behövs mer kondition på honom. Nr 3 blev Freya som fick jobba med lite cavaletti, hon är så fin i skritt och trav men behöver mer styrka i galoppen. Hjälpte sedan Adde som hoppade med Rocky innan jag åkte till gymmet för att träna zone med Jasse. Väl hemma sen igen så var jag förbi huset en sväng där Markus och Jocke jobbade för fullt, sen blev det middag och efter det så fick Latina gå en sväng i skogen. Det var denna dagen liksom, Nova har dessutom feber så det finns att göra kan man säga, morgondagen kommer nog att se liknande ut förutom att jag ska iväg på ett veterinärbesök med en häst också. 
Mina bebisar
(null)Prinsen
(null)

Chicago
(null)

Latina
(null)