Söndag

Sitter just nu i bilen påväg hem från Amanda och Rasmus där vi varit på söndags middag. Nova hade saknat Signe också så var bra att de fick leka lite.
Innan idag så har jag typ bara varit i stallet efter att Markus föräldrar och syster (som varit hos oss hela helgen) åkte hem.. red ut och galopperade i snön med både Latina och Mona.

Igår så hade vi babyshower för Frida, var super trevligt och vi har typ ett ton fika kvar efter det. Bara typ en månad kvar till bf, spännande! När babyshowern var slut så stannade Jasse kvar och så kom Andreas så kollade vi incar filmer och myste tills det var dags att sova.

Annars så har denna vecka varit piss. Verkligen åt helvete om jag ska vara ärlig. Har inte haft migrän på flera år men i onsdags vaknade jag tidigt med världens migrän och kunde knappt öppna ögonen. Sov typ hela den dagen. Torsdagen mådde jag bättre men långt ifrån bra. Var uppe en sväng på förmiddagen och sov sen hela eftermiddagen och i fredags var jag typ däckad men det blev bättre och bättre under dagen iaf. 

Imorgon är det dags för jobb igen och sen har jag en lång lista med saker som behöver betas av som inte blev gjorda veckan som var pga mitt mående.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)