Det går bra nu

Skulle inte säga att det går jätte bra för mig just nu.. var och tävlade i helgen och Mona överhoppade sig på hinder nr 1, trampar på sig själv i landningen och vrider sin sko så det var ju bara att utgå... 
Kommer hem och håller på och fixar, ett av fölen reser sig och ramlar över och slår i knäet i någonting och får ett fult sår som måste skötas om ordentligt nu. Skulle tro att hon missar sin fölvisning också...
Sen vet de flesta som är nära mig att jag har haft ont i fötterna ett tag, men jag har fixat med sulor, bytt skor och grejat och lyckats utså smärtan. Men nu har det blivit värre, mycket värre. Jag kan inte ens stå upp i duschen, kan inte stå i köket och laga mat, kan inte gå utan stöd när jag reser mig ur sängen på morgonen och ja, ni förstår nog hur sjukt jävla ont jag har. Var därför hos läkaren igår och där konstaterades att senorna under mina fötter är helt inflammerade, något som tydligen är vanligt när man har ett jobb där man står på hårt underlag största delen av dagen så de skickade en remiss till en ortoped så får vi se hur de vill gå vidare. Har fått antiinflammatorisk medicin att äta så länge men har hittills inte märkt någon skillnad tyvärr. Det enda som faktiskt inte gör ont är att rida för då belastas foten bara framtill men allt annat i stallet är svårt så jag har tur som får hjälp med allt det. Fick såklart skäll för att jag inte gått till läkaren tidigare men jag funkar liksom så att jag kan härda ut det mesta och klagar sällan när jag har ont men nu är det verkligen outhärdligt.

Hoppas att allting vänder nu... 

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)