Mot Gotland

Jag sitter just nu i bilen påväg till färjan som ska ta oss till Gotland där vi ska åka lite rally. Ska åka med Kevin som jag brukar åka med, dock inte i samma bil som vi brukar då båda de bilarna är sålda så fick vi ta den rallybilen som fanns hemma denna gång.. Vi får se vad vi kommer att åka i framöver helt enkelt.

Nova passade på att bli sjuk igår, hon vaknade nämligen med feber efter en jobbig natt där hon vaknat och gråtit (vilket hon aldrig gör annars) så jag misstänkte redan på natten att det var något på gång. Markus och min mamma får lösa av varandra dessa dagar när jag är borta men jag var hemma med henne igår iaf och det var knappt att jag kunde gå ifrån henne alls. Därför fick hästarna en extra vilodag tyvärr men jag lyckades att komma iväg till gymmet som planerat på kvällen när min mamma kunde ta Nova en stund iaf.

Har hjälp i stallet av Frida och Rebecca nu när jag är borta. Rebecca rider även Latina och Malin ska rida Mona så allting är nog i sin ordning när jag kommer hem vilket känns skönt.

Mitt lilla hjärta ❤️
(null)