Måndag

Men hej. 
Konstigt hur man kan komma av sig totalt med bloggningen som man alltid hållit igång i många år... men men. 
Vad har hänt sen sist då?
*Mona och Latina har gjort son första tävling för året, Mona felfri och Latina inte speciellt felfri kan man säga.
*Har varit ute och ätit middag och gått ut på krogen med mina härliga kollegor, har även hunnit med en grillkväll med dem förra veckan. 
*Var på rally förra helgen i Eskilstuna där en stor del av våran vänfamilj var med och sen fortsatte vi kvällen hos Amanda och Rasmus i Nyköping med middag och utgång. 
*I fredags åkte jag test med Kjell Sandberg i hans R5a och denna helg har mina svärföräldrar varit här och det har fixats en massa i huset. 
*Jag har även kommit igång med träningen igen, köpte gymkort på det nya gymmet nedanför mitt jobb så nu är det bara att träna på! Tränade med Carro igår och ska träna med Jasse idag.
*Har just nu ett helvete hemma med en tik som löper och en liten hanhund som är tok kåt så de får inte träffas.. haha
*Dessutom är det snart dags för både Cheyenne och Lily att föla, så spännande!!

Bildbomb med bilder från senaste tiden. Älskade barn, vänner, djur och familj ❤️
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)