Tisdag

Jag vaknade idag med sjuk huvudvärk och jätte ont i ländryggen. Ryggontet blir bara värre hela tiden nu så skulle nog behöva göra någonting åt det.. det strålar liksom ut i hela benen och gör skit ont.

Helgen var iaf grym i vanlig ordning. Håkan och Emmelinn hade westernfest och vi hade verkligen sjukt kul där. Nu är det nog dock dags att dra ner lite på festandet ett tag känner jag, det har blivit lite mycket sista tiden. Men fasen vad tacksam jag är över mina vänner, har verkligen världens bästa och roligaste vänner utan tvekan. Svårt att klaga när man har skrattat så att man fått träningsvärk i magen.

Hästarna är fina att rida just nu, red ut på dem i helgen, igår gick de på ridbanan och ikväll väntar träning om jag klarar av att ta mig upp på hästen med den här jävla ryggen. Min kropp vill inte riktigt just nu kan man säga, har ju även hälsporre och någon randömhet i båda fötterna också, dock så är höger foten mycket värre så på mornarna kan jag knappt stödja på den och jag måste ha speciella sulor i skorna.. känner mig som en tant.

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)