Helgen

I torsdags mådde jag piss på jobbet, hade ont i huvudet och mådde jätte illa.. härdade iaf ut hela dagen och åkte sen hem och däckade i soffan. Linda var snäll och motionerade Mona och Latina och min mamma hade redan mockat så allt löste sig bra ändå.
Mådde dåligt även på fredagen och hade då feber så blev hemma från jobbet, sov länge och låg mest i soffan faktiskt. Min mamma åkte iväg på kryssning så hämtade Adde och Arian i skolan (Nova var hemma med mig) sen hade vi fredagsmys med tacos och godis och somnade i soffan.

I lördags mådde jag bättre så packade in alla tre barnen i bilen och åkte till Eskilstuna på rally. När vi sen kom hem så fixades stallet, Markus hjälpte sen barnen att rida på Rocky och jag longerade Mona och Latina. På kvällen kom även Issa så då kollade vi på tv, åt chips och dipp och snackade skit.

Igår var det familjehemmensdag så jag åkte till Gröna Lund tillsammans med mamma, Adde, Arian och Nova. Hade en jätte bra dag där med världens bästa ungar.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)