Grym helg

En trött jäkla måndag idag, huvudet dunkar men ändå så flyter allting på rätt bra faktiskt. Är dessutom, trots dagsformen så jäkla glad. Helgen blev grym trots att Markus jävla rallybil än en gång gick sönder och förstörde även denna SM tävling. Kvällen gottgjorde dock lite för det med bankett, ett litet tröstpris till Markus från Tools och sen dansade vi hela natten. Så glad för att jag hittat vänner för livet genom rallyt! Vi är ett sånt grymt gäng som håller ihop och stöttar varandra, faktiskt väldigt fint! 

Igår åt vi hämtmat, hade myskväll i soffan, tittade på film och valvakan innan vi däckade i sängen. Nu väntar stallfix och motionering av hästarna. De har tagits om hand av Frida och Linda medans jag var borta så de har gått som vanligt även fast jag inte var hemma.

Incarfilm hos Albin
(null)

Så glad över att ha med min prinsessa ❤️ Hon åkte sen hem med min mamma och små grabbarna när vi gjorde oss iordning för banketten.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När man inte vill tappa bort grabbarna på kvällen får man göra såhär..
(null)

Tröstpris till Markus, Albin och Victor
(null)

Bästa, bästa Madde ❤️
(null)

(null)

Albin & Markus, favoriter!
(null)

Jag och Albin bestämde oss för att äta lite nattmat.
(null)

Och det ville Östlund och Markus också göra sen... 
(null)