Tisdag

Hej på er!
Jag var så trött imorse så istället för att blogga medans vi stod utanför Addes skola som jag brukar så halvsov jag en stund. Inte normalt att vara såhär, haha. Kom dock på att jag inte behöver boka någon läkartid för vi har hälsokontroll på företagshälsovården nästa vecka så jag kan ju lika bra ta allt med dem där isåfall.
 
Jag har iaf jobbat på förmiddagen nu, var sen iväg nu på lunchen och lämnade min bil på Markus jobb då den ska iväg och fixas lite, köpte sen med mig mat ner till jobbet och åt innan jag var tvungen att halvsova lite i en fotölj inne i fikarummet. Jag pratade nyss med Frida också, hon har varit iväg med Bananja och Lady nu på förmiddagen så att de fick lite nålar av bästa Kokko, det hade de förtjänat!
 
På torsdag ska även alla hästarna få tänderna kollade, känns alltid skönt att kolla upp allting inför tävlingssäsongen så att man vet att allting är okej innan man kör på med allt.
 
Well, nu ska jag jobba på i några timmar innan det är dags att gå hem till Frida och få mina fransar fixade.
Frida longerade för övrigt Bananja och Lady imorse innan de åkte iväg och så skulle hon longera Mona nu när hon kom hem så då behöver jag bara ta kvällsfixet sen när jag kommer hem. Lyx!
 
 
#1 - - Anonym:

Dax å ta det lite lugnare, det kan va en klocka som varnar dig, eller så äta extra D vitamin det var jag tvungen med, var också ständigt trött! Fick det av läkare! Hoppas det löser sig !

#2 - - Anonym:

Mvh Torbjörn var inte meningen att va anonym!