Telefonlös

Vissa dagar har jag sån lust att kväva Markus med en kudde.
Som typ idag när jag först gör iordning mig själv och Nova och sen sätter in henne i bilen och släpper ut hästarna och jag har bett honom om en enda sak.. Nämligen att ta med sig hennes nappflaska och min mobil till mig för att jag inte fick med mig det när jag bar henne och de andra sakerna. Istället för att göra det jag bad om så tappar han bort min mobil på vägen och låser huset och åker till jobbet. Där stod jag utan mobil och utan nycklar, lagom förbannad.
Fick åka och lämna Nova på dagis och sen åka till jobbet och ringa honom därifrån, såklart så vet han dock inte vart min mobil är mer än att han vet att han tog den när han gick ut. KUL. Kan dock inte vara utan den just nu då jag väntar en del rätt viktiga samtal så Frida ska ta sina nycklar och åka ut och till oss och leta efter min mobil, då kan hon ju ringa till den iaf från sin mobil så hoppas vi att den kommer till rätta.
 
Annars idag väntar jobb, fix i stallet, ridning och tid med Novis såklart. Borde även tvätta och städa lite för just nu bor vi i ett jäkla kaos kan jag säga, det blir lätt så när vi är borta mycket. Denna helg är vi dock hemma så då jäklar ska jag försöka att komma ikapp lite med allt!
 
Lill-chefen var med i stallet igårkväll ♥