Tisdag

God morgon!
Dags att lämna Adde i skolan, Arian är redan lämnad på dagis och Nova skulle få hänga med sin mormor och Tessan och shoppa. Själv ska jag till jobbet och köra på tills i eftermiddag, idag blev ju enda jobbdagen denna vecka pga att jag var på kliniken igår och imorgon ska vi skriva på det sista för huset och sen får vi nycklarna!! :) Så sjukt!
Ska försöka att fota massor så att ni får se hur det ser ut nu och sen lägger jag ut nya bilder efter att vi har renoverat. Längtar efter att få börja röja!

Igår så red jag ett pass på ridbanan med Frida på kvällen, jag på Bananja och hon på Valle men sen bytte vi hästar efter halva passet då jag tyckte att jag kände av något konstigt på B men efter att ha sett henne från marken så konstaterade jag att det nog bara var jag som kände efter för mycket och letade fel för hon såg jätte fin och rörlig ut. Skönt det! Vi konstaterade dock att vi kanske borde byta hästar lite oftare, sjukt nyttigt!

Fick en bild från Anders igår på min lilla Mona :)