Mycket jag vill får gjort

 
Innan bebis kommer så har jag en del saker jag vill ska vara klara så att jag slipper tänka på det.. dock så
är det nog fasen dags att öka tempot lite för att få allt gjort tror jag, idag är det exakt 3 månader kvar till bf!
Det som jag vill ha klart är:
 
*Seaten ska säljas
*Fiestan ska säljas (GRÅTER KROKODILTÅRAR, min älskade bil♥ Men jag måste ha en kombi nu)
*Bira ska säljas (gråter lite där med, underbara ponny♥)
*Mercan ska lagas (något fel på någon bromsgrej)
*Altanen ska byggas om och det ska bli två sovrum där
*En ny farstu med toalett och tvättstuga ska byggas på framsidan av huset
*En hund ska köpas (Diesel vill ha en kompis och jag vill ha en valp som han får fostra eftersom att han är bäst)
 
Sen så är det ju såklart en massa annat som ska fixas med men det här är väl de stora grejerna.
Där i mellan så har Markus två SM-tävlingar samt en SM-sprint att köra så vi får hoppas att rallybilen håller sig hel framöver, sen har jag ju några hästar som gärna vill ha motion och kärlek. Det finns att göra helt enkelt!
 
Men om det är någon som vill köpa en (eller två) bilar och en ponny så hör av er ;)
Eller någon som vet någon jätte bra schäfer kennel?
 
Älskade bil ♥