Skit bil

 
Min bil ligger just nu fett på minus.
Den har betett sig konstig rätt länge men bara i perioder, ena dagen helt normal och
sen nästa dag helt katastrof obalans, hackningar och knappt svängbar och så fram och tillbaka.
Därför har jag inte fått åka i den för Markus (han är en aning överbeskyddande ja ♥) så jag har
haft hans nya bil i säkert 2 månader (jag klagar inte) medans han har haft min.
I måndags så fick han soppatorsk på väg till jobbet när det enligt tankmätaren borde ha räckt dit
och imorse gick bilen sönder för honom på väg till jobbet så att han fick hämta en biltransport för
att få bilen till jobbet = nu hatar Markus bilen lika mycket som jag.
 
Som tur är så har ju jag en bilmeck till pojkvän så jag tror att bilen blir lagad ikväll eller imorgon och
i sommar ska vi köpa ny bil = mycket glad Sophia!
 
Bananja gillar bilen iaf och posar glatt med den ;)