Tävling i helgen


I helgen ska jag och Frida till Märsta och tävla, tyvärr åker vi endast dit på lördagen (imorgon)
eftersom att vi har andra planer på söndag.
Det är Bananja och Lotus som ska med och B kommer att gå 100+110 och L går bara 110.
 
Jag var i Märsta förra året också, men då med Latina och jag gillade deras anläggning så
får hoppas att det är lika bra imorgon!
 
Planerna vi har på söndag är att vi ska till Gröna Lund då det är familjehems dag där och
de har hyrt hela Grönan.
Som ni vet så är ju bästa Adde fosterhems placerad hos oss så då följer vi självklart
med dit och spenderar dagen där tillsammans med honom (och resten av familjen).
 
Dock så ska jag på kräftskiva imorgon efter tävlingen så det kan hända att jag kommer
att vara lite sliten, men det är smällar man får ta helt enkelt!
 
Har även anmält till några fler tävlingar, kika in på hästbloggen här för att se vilka!
 
Adde ♥