Nyvaken

Vaknade precis inne i soffan hos mamma och pappa, har tittat lite på Tyra Banks
show och Top Model och råkade då somna en stund i soffan.
Det var skönt och ganska välbehövligt.
Har jobbat idag 7-11, jobbade med Maja idag och imorgon ska jag jobba 7-12
med Emma! wiiie, hon är hemma och är sjuk nu men tvingar dit henne imorgon
så att jag slipper jobba med någon annan! haha :) Ska iaf bli kul att jobba lite
med henne igen.
Efter att ha jobbat så åkte jag till naprapaten och behandlade min rygg igen,
har tränat lite för mkt senaste tiden och det märktes i ryggen så måste dit nästa
vecka igen.
Åkte sen och åt lunch med pappa och min morbror innan jag sen åkte hem
och hamnade här, i soffan. Har bara varit ute och gett hästarna lite mat förut.

Ska gå ut och börja klippa hästarna sen, tror att vi ska börja med Popcorn och
Celine. Får se hur det går, ingen av dom har blivit klippt förut vad jag vet men
jag och Frida ska hjälpas åt så det går nog bra.
Ska skritta mina hästar oxå hade jag tänkt, är trött och har ont så lika bra
att ta det lugnt idag känns det som.
Nej, nu ska vi strax äta sen ska jag gå ut i stallet.
Puss!


En trött, trött tjej....