30e Oktober 2009

En sliten tjej

Ja, usch. Helt otroligt hur man kan vara så slut...
När jag vaknade imorse så ville jag verkligen inte gå upp ur sängen, ville bara
lägga mig och somna om igen... Som tur var så fick jag ju sova lite längre idag
iaf än om jag hade sovit hemma eftersom att jag hade närmare till jobbet nu..
en bra sak iaf.. haha, jaja.. jobbade 7.30-15.00.. red två hästar på jobbet och
sen red jag Rolle direkt efter och sen vidare hem och trimma dom här hemma.
Har firat en viss person oxå och nu hade jag tänkt att åka iväg och bowla med
Lina och några men verkar inte bli så iaf tyvärr :( well, well
Sen är det jobb imorgon igen, dock bara tre timmar eftersom att det är röd dag
och mina lektioner är inställda... så jobbar 8.30-11-30 imorgon, sen blir det
kanske en sväng till Eskilstuna och kolla rally om jag hinner, på kvällen ska
jag och Amanda ut iaf :)
Nej, nu blir det att fixa lite grejs.. skriver lite senare kanske,
puss på er


Lite bilder från Linda Heed clinicen kommer nu iaf :)

Jag & Mambo (bruna hästen med grått schabrak), Carro & Choose me (skimmeln),
Pelle & Junior (bruna hästen med beige schabrak) och Jenny & Marion (ljusbruna hästen)

Jag & Mambo och Pelle pratar i micken








#1 - - E:

booooriiing!!