31a Augusti 2009

Nu är sommaren slut

 

Sista dagen i Augusti idag, känns tungt eftersom att det betyder att
sommaren är slut. Usch vill inte ens tänka på att vi har några månader
framför oss med snö, regn och slask. Nej, sommar & sol ska det vara.
Jaja, idag har jag jobbat iaf 8-14.30 as usual. Var inte en så jobbig dag
på jobbet idag trots att det var en som var sjuk.. Jag hoppade Jakop för
Pelle (vilket gick riktigt bra, vilken häst!) och longerade Dumle.
Sen trimmade jag lite lätt på Latina i ridhuset innan jag åkte hem och
trimmade Rolle på åkern. En massa galoppjobb blev det för honom,
tränade mkt på seriebytena och skolorna i galopp... Fin fin var han :)
Sen blev det lite pyssel och en skrittpromenad med Celine (hade tänkt
rida men hann inte bara för att jag oväntat blev tvungen att åka iväg på
lite grejs) Jaja, nu är jag trööött iaf så sängen väntar.
Ledig imorgon, men har lite annat att göra på dagen och sen är det
träning på kvällen! :) Nej men nu blir det sängen.
Puss på er