Helgen

Ja, har ju inte riktigt hunnit sitta vid datan någonting men här har ni min helg.
Lördag: Gick upp vid 6, släppte ut hästarna och gjorde mig sen iordning.. åkte ner till klubben och mötte upp Pelle Eriksson. Sen hjälpte jag mina nervösa syskon lite och träffade massa folk innan det var dags för rallyt att starta.
SS1: Vi visste ju att pappa skulle vara snabbast på den, och det var han ju såklart. Vi var 7sek efter vilket vi var mkt nöjda med.. men vi kände att det skulle gå att förbättra nästa gång.
SS2: Precis i början av sträckan blir vi nervinkade så vi trodde ju såklart att någon hade åkt av, men när vi kom längre fram så stog pappa och Dennis där och vinkade på oss. Dom fick bryta där pga att bakaxeln gick sönder. Jävligt synd eftersom att dom hade stor chans på totalsegern. För oss gick sträckan hyfsat och vi låg 2:a totalt.
SS3: Det började bra, trots att sträckan var en av dom konstigaste jag åkt.. skit skum. Men sen la bilen bara av, det var precis som att man vred av den med nyckeln och den gick inte att få igång igen så vi körde åt sidan och fick bryta.
Trist som satan. Så vi stog där ute i skogen och tittade på alla innan vi kunde komma tillbaka in till servicen och det och där får jag höra att Frida och Janne oxå hade brutit.. påväg till SS4... ingen bra dag att heta Karlsson på alltså. Fyfan.
Men Pelle var iaf nöjd med mig och sa att jag gärna får åka med honom igen om jag vill :D Så det är kul iaf.
Sen var jag prisutdelare och efter det så åkte jag hem.
Men träffade massa folk på tävlingen iaf, bla Linda och Pelle (Wilen) som dessutom åkte av för första gången..
Sen på kvällen hade vi typ grillfest.. va väl kul men jag gick och la mig rätt tidigt ändå.. var så sjukt trött.

Söndag: Sov länge, vaknade och var helt yr.. reste mig och höll på att svimma direkt.. kravlade mig ner för trappen iaf och gick in i det stora huset. Tog alvedon och drack en massa. Sen väckte jag min syrra och åt frukost med henne seb gick vi och tittade på tv.. det va det enda vi gjorde fram tills vi skulle äta middag.. Sen gick vi ut i stallet vid 6 och red hästarna.
Skönt att bara behöva rida.. min bror och kusin hade mockat alla boxar åt oss :D taaack <3
Så efter ridningen så gick vi in och tittade på film igen.. och nu sitter jag här.. gud vad nytta jag har gjort idag.. :/ men men, mår man dåligt ska man väl vila.

Jag vill att du ska veta att det snart är nog, du får lösa det här nu. Det är inte jag, det är endast du.

Jaja, ska väl sova snart eller nått.
Pusshejs