Måndag

Tillbaka till ekorrhjulet, typ. Jag kommer dock att ha det ännu stressigare än vanligt nu en period då Rebecca som hjälper mig i stallet fick en fraktur på hälen förra veckan och nu ligger hemma med gips. 

Idag lämnade jag en ledsen Nova på dagis vilket inte hör till vanligheterna men hon var lite snorig och klen, hoppas att hon ska må bättre under dagen för kunde inte säga att hon var sjuk direkt. Hennes fröknar är dock så himla bra så känner mig aldrig det minsta orolig över att lämna henne ens när hon är lite ledsen, så tacksam över det!

Annars då.. jag jobbar till kl 17 som vanligt idag. Sen ska stallet fixas och Latina motioneras, Linda rider Mona idag så jag ska försöka passa på att fixa lite annat som måste bli gjort under veckan. Hatar när to do listan blir lite för lång.

Fick mycket bra saker gjorda i helgen iaf vilket var bra. Hade hjälp av mamma och grabbarna med att bygga en ny hage också så det gick rätt smidigt även om det tog lång tid.

Vi lånade hem Musse hela dagen igår så fick han busa av sig med sina föräldrar.
(null)

(null)

(null)

Hann med lite Leia gos också :)
(null)

(null)

(null)