Tisdag

Ligger just nu i sängen. Är sjukt trött och vill bara ta ikapp sömn. Tråkigt bara att min trötthet inte går att sova bort. Hatar min sköldkörtel som gör mig så jävla trött hela tiden.
Idag åkte den sista valpen iaf.. fick nämligen tillbaka en av dem pga allergi hos köparna. Men idag flyttade han till sin egen familj på en gård på landet, känns jätte bra!
Hästarna har blivit longerade idag och igår. I söndags hoppades Latina, Mona och Rocky i ridhuset och var super fina allihopa!
Var även iväg på babyshower hos Jossan i helgen och var ute och åt på Caesars med Adde medans Markus var i Nyköping med Nova och Arian. Annars hände det inte så mycket vad jag minns.. men har väl förmodligen glömt hälften. Det är så jag funkar nu för tiden.
Men nu: sova! Godnatt på er.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)