Fredag

Äntligen fredag. 
Mina planer för helgen är typ att sova. Haha, okej inte bara men det känns som min huvud prioritet faktiskt. Har sovit ca 4 timmar per natt denna vecka.. Har två anledningar till varför. Nr 1: Har börjat äta medicin för min magkatarr och den tar bort effekt av mina andra mediciner = kan inte sova och är konstant dödstrött. Nr 2: Tezla löper och Rex är jävligt sugen. Behöver jag säga mer? Har dem åtskilda helt nu så de sover på olika platser och båda sitter i lina på dagtid så att de inte når varandra. Dock så håller Rex på och ylar av sorg på nätterna för att han inte får sova med oss som han brukar... Svårt när båda hundarna är så mammiga. Ska fundera lite mer gällande kastrering men jag vill liksom se honom lite mer vuxen innan jag tar det beslutet.

Hästarna har haft en rätt lugn vecka med uteritter och i onsdags fick de massage så nu har de skrittats sedan dess. Tänkte longera idag och sen kör vi på med träningen som vanligt igen. 
Nu blir det jobb fram tills kl 17, sen blir det stall, dusch och fredagsmys! Svärmor och Markus mormor kommer upp denna helg och ska vara barnvakter medans vi ska iväg på födelsedagsfest imorgon.

Min stora tjej 🙈
(null)

Pannkaksmiddag med barnen igår ❤️
(null)