Söndag

Just nu ligger jag i soffan och väntar på att Markus ska bli klar... när han kommer så ska vi gå ut och kvällsfodra hästarna och sen gå och lägga oss. Nova sover redan och har gjort det i lite mer än en timme.

Jag, Frida och Patrik har varit i Bromma idag med Mona och Lady som fick tävla lite. Mona var super fin och vi fick till en bra felfri runda och hon fick med sig en rosett hem. Valde sen att inte rida andra klassen då jag var så nöjd med henne. 
Frida och Lady fick till en bra runda och en mindre bra. Inte så mkt att säga om det fakriskt.

Igår var jag sänkt hela dagen. Gjorde knappt någonting förutom att jag hade alla tre barnen på kvällen så vi åt gottis och hade mys i soffan.. Anledningen till att jag var sänkt var dock att jag hade kick off med mitt jobb i fredags och sen gick vi ut och åt och efter det vidare till krogen. Hade jätte kul med mina kollegor och sen kom Markus och hämtade mig på natten. Han har annars typ bara varit i huset och fixat hela helgen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)