Tisdag

Veckan är igång igen och helgen var grym. Hade det så mysigt på hotellet, åt middag hela gänget på fredags kvällen, sen gick jag, Nova och Erik och köpte godis och efter det så gosade jag och Nova ner oss i sängen och käkade godis och tittade på film tills Markus kom och la sig.

Lördagen spenderades på tävling som slutade med att Markus och Andreas blev 2a. Nova var dock rätt nöjd ändå när hennes favorit Albin vann och hon fick följa med honom fram och ta emot priset.

Söndagen spenderades på hästtävlingar, vi hade med oss Mona som hoppade runt sin klass felfritt. Hade anmält en klass till men skippade den pga tyckte inte att hon skulle behöva stå i bilen i 2,5 timme till nästa klass. Fixade sen lite hagar och grejer när vi kom hem.

Igår var det jobb fram tills kl 17, sen longerades Mona, Latina, Lady och Rocky i regnet och jag och Markus började städa och rensa lite i vårat lilla hus pga att vi kommer att behöva lite mera plats framöver.

Idag började jag dagen med utvecklingssamtal på dagis, Nova har skött sig som vanligt och ligger väldigt bra till i utveckligen så de hade inget negativt att säga. Skönt att höra även om vi inte direkt trodde att de skulle säga något dåligt.

Novis började med att läsa lite saga för mig när vi kom till hotellet.
(null)

Hela gänget ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

Nova och Signe i skogen. Nova fock låna Signes vagn en stund pga trött i benen.
(null)

Jag, Eric och Erik matchade fint! (Nova med men teamjackan är under den rosa jackan för det blev så kallt).
(null)

(null)

Bästa grabbarna!
(null)

(null)

(null)

Nöjd tjej när hon får åka rallybil.
(null)

Mona, min Mona. ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)