Godnatt

Nu ska jag strax gå ut och ta kvällsrastningen med Tezla och Rex innan det är daga att sova. Rex har iof redan varit ute och sprungit med Markus men han har energi så det räcker och blir över. Tezla har förresten fått valpar, 7st för att vara exakt. Just nu är de inte speciellt söta såklart  men vänta bara några veckor så kommer man ju att dö söthetsdöden.

Jag och Nova har ju varit sjuka i en vecka men igår så kom jag tillbaka till jobbet. Skönt att vara tillbaka i rutinerna. Hästarna är dessutom fina, har hoppat Lady och Mona för Pontus vilket var nyttigt och idag har jag ridit Latina och Lady på ridbanan tillsammans med Adde som red Rocky och så longerade jag Mona och gjorde alla kvällssysslor såklart.

(null)

(null)

#1 - - Anna:

Vad roligt med valpar! Vad är det för pappa till dem? :)

Svar: Pappan är min schäfer hane Rex :)
Sophia