Fredag

Redan fredag igen, tycker veckorna går så jäkla snabbt.
Vi sitter iaf i bilen just nu påväg till Nässjö för årets sista rallytävling där Markus ska åka med Andreas. Vi passar därför på att åka ner nästan hela gänget redan idag och bor på hotell och går ut och äter och sådär, man får ju passa på liksom.

Annars så har veckan bara bestått av jobb, hästar, veterinärbesök med en hund och lite för lite tid hemma. I tisdags tränade jag för Pontus med både Mona och Lady vilket gick bra. Ska rida Lady åt Frida nu medans hon är gravid är tanken, hon är väldigt annorlunda mot mina hästar men vi har hittat varandra lite grann iaf. Latina hade tappat en sko igår så henne skrittade jag ut på barbacka medans de andra två fick trimmas på ridbanan. Vi har världens tempo nu i stallet när Frida gör iordning hästarna och kommer och byter med mig så att jag bara kan rida. Kan lätt vänja mig vid det.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - - amilla:

Varför fixar du inte belysning till ridbanan? :O Varken dyrt eller svårt. Jobbigt att rida runt med pannlampa!

Svar: Vi har belysning på ena sidan som jag inte hade tänt när jag tog bilden. Men vad är jobbigt med att rida med pannlampa? Världens bästa grej ju.
Sophia