Tisdag

Kan inte sova.. hostar och snorar typ sönder, dessutom så har jag typ en miljon myggbett som kliar. Var hos läkaren idag och blev sjukskriven resten av veckan eftersom att jag inte verkar bli frisk (på mitt jobb så får man inte jobba om man är det minsta sjuk pga vissa orsaker).

Är ändå rätt glad just nu.. känns som att saker faktiskt går bra för en gångs skull men det kan ju såklart vända snart igen. Vi får se helt enkelt.

Meeen, just nu så vill jag bara att Markus ska komma hem och klia mig i håret så att jag somnar någon gång... men han är kvar på sitt jobb och mekar med rallybilen så innan han är hemma så borde jag ha somnat.

De senaste dagarna i bilder.

Mona ❤️
(null)

Den jag älskar mest ❤️
(null)

(null)

Nova är inte rädd hon, att gå in till unghästarna och ge dem en massa morötter är väl inga problem? 
(null)

(null)