Sjuk

Jaha.. Nova var sjuk igår morse och idag så vaknade jag med halsont, snor som rann och dessutom så sjuk huvudvärk att jag knappt kunde öppna mitt högra öga!? 
Gick egentligen bara upp och ringde till jobbet, gav hästarna mat och sådär och sen somnade jag om på soffan bredvid Nova. Hon har varit ännu hängigare idag, har typ fått bära henne hela dagen och hon har bara hängt på mig förutom en liten stund när vi var i stallet och fixade sysslorna tillsammans med Frida, Adde, Arian och Tilde.. Då hade hon dock ätit och sovit precis innan så kanske hade med det att göra för sen däckade hon igen när vi kom in. Jag mår typ likadant som imorse förutom att jag nu klarar av att ha ögonen ordentligt öppna.. Well, ska somna om nu brevid Markus.. Hoppas på att må bättre imorgon!

(null)

(null)

(null)