Onsdag

Har mått sämre idag, haft feber och sovit i princip hela förmiddagen efter att jag var uppe och fodrade hästar, släppte ut och körde Adde till skolan imorse. Vaknade typ kl 13 i soffan i en pöl av svett och var helt borta med Nova sovandes brevid.

Vi kl 15.30 så kom Linda och Filippa och hjälpte mig med alla stallsysslor samt hjälpte mig med ridningen av hästarna så vi red ut i skogen med ett gäng. Linda på Mona, Filippa på Klarissa och jag på Lady. Guldvärt med hjälp när man mår som en påse skit.

Ikväll har Cheyenne sprutats igång så nu hoppas vi på att hon vill brunsta så att jag kan lämna henne på seminstationen igen på söndag. Gillar dock att ha dem hemma för Benny är den sällskapligaste fölunge vi haft hittills, så sjukt go!

Nu ska jag försöka sova men mår verkligen piss så är svårt att komma till ro. Markus är iaf påväg hem från jobbet nu där han mekat med sin rallybil hela kvällen.. jag somnar väl säkert 5min innan han är hemma som vanligt.
Godnatt på er, imorgon hoppas jag på att må bättre!

Om man nu måste vara sjuk så kan man inte ha bättre sällskap än denna lilla tjej ❤️
(null)

Bästa tjejerna som ställer upp!
(null)