Onsdag

Idag har det inte hänt mycket... när jag kom hem från jobbet strax innan kl 8 så släppte jag ut hästarna direkt, gick sen in och pt frukost samt chillade i soffan tills Frida kom strax innan kl 9. Då var det bara att pallra sig ut i stallet, vi var sjukt långsamma idag och höll nog på med allt annat än vad vi borde så det var tur att hästarna hade sin vilodag idag faktiskt för med det där tempot hade vi aldrig blivit färdiga. Vi åt sen lunch lite snabbt innan jag gick och la mig vid 12.30 och då åkte Frida också, hon tog med sig Rex då jag ändå skulle sova och jobba natt samtidigt som Markus jobbar sent... Jag vaknade sedan kl 18 och efter det så har jag bara umgåtts med barnen, ätit, tagit in och fodrat hästar och små fixat lite. Börjar typ känna mig lite sämre igen, det gör lite ont i halsen och jag är rätt täppt.. så trött på det här. Nu jobbar jag iaf, började kl 22 och slutar kl 7.30 imorgon bitti.

När jag slutar så blir det raka vägen till stallet då Andreas kommer ut och ska vaccinera Cheyenne inför fölningen, det är så nära nu!! Sen ska jag och Frida rida ner till ridhuset och gymnastikhoppa Latina och Mona, fixa stallet och kl 13.30 så måste jag hämta Adde i skolan för han ville ha egentid och bjuda mig på fika, alltså hur söt är han!? Efter det och när även Arian och Nova är hämtade så ska jag iväg och få nya fransar.. jag ser ju helt sjuk ut nu när jag inte har några 😒 Sen väntar fredagsmys med barnen vilket är det bästa! ❤️ Hoppas på att Markus ska komma hem i hyfsat vettig tid då också men risken är inte speciellt stor.

(null)

(null)

(null)

(null)