Onsdag

God morgon!
Jag är så trött och sliten nu.. går av mitt pass på jobbet kl 7.30. Ska egentligen fixa stallet och rida direkt med Frida men jag blir nog tvungen att sova någon timme iaf om jag ska överleva dagen.. jag brukar inte bli såhär sliten av några nätter men det spelar väl in att jag haft ont i ryggen samt huvudet i flera dagar och dessutom känt mig lite illamående hela dagen igår. 

Idag så ska iaf hästarna ridas, stallet fixas, Cheyennes box ska skuras, Cheyenne ska tvättas, en box ska tömmas på saker, det kommer ut en kille och fixar kameran i stallet som blixten slagit ner i (!?), ungarna ska hämtas och sen ikväll så ska vi på SWB Södermanlands årsmöte. Ja alltså vi menas med jag och Frida för vi kommer att hänga hela dagen idag.. hoppas bara att hon låter mig sova en liten stund, haha!

En del av gänget som var ute i lördags 🙂
(null)

Min och Fridas fina pojkvänner. Bäst är dom.
(null)