Måndag

Bra start på veckan med att jag känner mig helt frisk, äntligen!! Gick av på jobbet kl 7.30, åkte hem och släppte ut alla hästarna samt gav hundarna mat och åt frukost själv innan jag gick och la mig. Sov typ 6 timmar och åt lunch innan jag gick ut i stallet, mockade och fixade alla andra sysslor, fyllde vatten i alla hagar, gick en 30min promenad med Latina och longerade sen henne, Mona och Lady lite lätt.. 
Gick sen in och umgicks med Nova och grabbarna, sen kom Markus och Eric hem och så kom även Markus mamma och mormor från Småland så vi har öppnat presenter och sådär också. Jag fick super fina saker och Nova fick ett par nya MK skor då hennes börjar bli små, sjuuukt fina!

Nu jobbar jag igen, började vid kl 22 och går av 7.30 imorgon. Har natt + helg denna vecka så det blir några timmars jobb...

Hur fina? 😍
(null)

Stallhunden 👌🏻 (null)