Måndag

Jag har egentligen en dag vecka på jobbet men pga sjuk personal så fick jag hoppa in och ta nattpass både idag och imorgon, jag är alltså på jobbet nu. Ska även jobba över lite imorgon så slutar vid 8.30,

Idag så vaknade jag kl 05.45 och upptäckte att vi hade däckat igår utan att ställa alarm samt sätta mobilerna på laddning.. väckte iaf Markus och frågade när han skulle gå upp, sen somnade vi om. Vet inte riktigt när han åkte men jag tog sovmorgon, hade bett mamma att ta hästarna på morgonen så jag gick upp vid kl 9.30, Arian sov hos oss så han hade lekt lite medans jag sov. Har sen bara fixat i stallet, red ett pass på ridbanan med Mona tillsammans med Frida som red Lady. Latina skulle vila idag men fick longeras lite lätt utan inspänning för att röra sig någonting iaf. Lagade sen mat och hade ätit lagom tills Adde och Nova kom hem, har bara varit med dem sen samt tränat lite med Rex och kvällsfikat i stallet såklart!

Igår så minns jag typ inte vad jag gjorde.. red ut med Frida iaf på Mona och Lady, longerade Latina och så lite stallfix. Sen på kvällen så kom Erik och Jasmine och hade söndagsmys med mig, Markus och Eric innan jag typ dog av trötthet.

Om det är någon som sitter på något som är jäkligt uppiggande så snälla berätta för mig så kanske jag överlever ett tag till...

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)