Fredag

En bra dag har passerat och nu när alla andra ligger och sover så är jag på jobbet och kör ert nattpass, började kl 21 och går av vid kl 8 imorgon bitti.

Det som var så bra med denna dagen till och börja med var att jag hade sovmorgon imorse med Markus, Nova ville egentligen att vi skulle gå upp men när hon fick titta på barnprogram så lät hon sina föräldrar ligga kvar i sängen ett tag till. Precis vad jag behövde.. 
Vi var sen en sväng till biltema och handlade efter att vi ätit frukost. Resten av dagen spenderades med lie vårstädning och stalltid. Mona gick ett pass på ridbanan och var super fin! Däremot så slet hon sig efteråt och hade sönder ett av PS tränsen 😭 
Frida jobbade så hon kom ut vid typ kl 16 och vi red ut på Latina och Lady tillsammans med Patrik på Molly. Han var sjukt duktig och galopperade en hel del! Jag stod mest i lättsits och skrattade medans Latina typ bockade konstant.. tydligen kul att få komma ut och galoppera efter några dagar på ridbanan.

Själv så har jag sån sjuk träningsvärk, i ben, armar och rumpa. Ben och rumpa kan jag tacka min kära cykel för som jag inveg för i år igår, blev 9,5km.. dock så pajade växlarna så jag fick det lite extra jobbigt... 

Dagen i bilder 😍
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)