Ny vecka

Nu jäklar! 
Jag är frisk, har firat midsommar med mina bästa, byggt nya hagar typ överallt hemma, varit på the steam med Markus, Frida och Patrik och bara haft det mysigt, igår så körde jag och Linda igång med tvätten av stallet och inatt så jobbar jag mitt första pass efter min sjukperiod. Dessutom så är både Cheyenne och Lily konstaterade dräktiga på 16 dygn i söndags!! Dock så hade Cheyenne tvillingar igen så vi har klämt den ena och hon ska tillbaka på kontroll för att se att allting ser bra ut! Cheyenne är förresten dräktig med Cayenne de Clarence och Lily med Point Break, känns super bra! 
Känns som att det mesta är på gång nu vilket känns skönt!

Denna vecka är totalt fullsmockad av saker och jag hoppas att allting går som det ska för det är roliga, tråkiga och nervösa saker som händer och väntar på besked, håll era tummar för att allt går så bra som det kan även om jag vet att det kommer att bli jobbigt. 

Midsommar ❤️
(null)

Tre favoriter, Markus, Emil & Eric.
(null)
 
Sis ❤️
(null)

Min bästa Jessica
(null)

(null)

Alltså mammas prinsessa 😭
(null)

Djur är livet.
(null)

Mys på the steam 😍
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och mina dräktiga tjejer!!
(null)