Måndag

Äntligen så var Nova frisk och kunde gå till dagis idag, både hon och hennes kompisar blev super glada när hon kom dit. Kul att se hur gulliga de är mot varandra! Har även lämnat Adde och Arian, släppt ut hästarna och nu väntar promenad med hundarna samt lite annat fix innan jag ska köra min mamma till sjukhuset. 
Sen ska jag hjälpa Frida och Patrik att flytta, blir ett ordentligt styrkepass! Sen ska barnen hämtas, hästarna tas om hand, vi ska fortsätta att röja här hemma och ja, den här dagen kommer inte att bli några problem att fylla.

Helgen har spenderats på SM tävling i Askersund. En riktigt dålig tävling för Markus där allting strulade i vanlig ordning men han kom i mål på en 4e plats, jag och Kevin kom tyvärr inte till start pga att han inte kunde komma ifrån sitt företag.

Ute i skogen och hejar på pappa!
(null)

Fix med rallybilen.
(null)

Ungarna fick leka och bada lite vid teamets boende som var super fint!
(null)

(null)

(null)

Fylla vatten i gräshagarna...
(null)

& tid med mitt hjärta.
(null)

(null)

Rex <3 Tror aldrig jag träffat en härligare valp än honom.
(null)

Glada tjejer nere i en av de stora gräshagarna.
(null)