Lördag

Fy fan vad illa jag sov natten som var.. hostade helt sjuk mycket och somnade inte förens kl 5 imorse men vaknade tusen gånger även efter det. Kl 9 skulle dock Latina ha medicin så då var det bara att befinna sig i stallet då. Har varit död hela dagen men pallrade mig iväg med Frida, Patrik och Nova och shoppade lite, blev lite nödvändigheter från hööks och ikea innan vi åkte hemåt igen. 
Har sedan varit i stallet, snälla Linda hade fixat mockningen så det var bara det övriga kvar för oss. Klarissa och Lady gick varsitt pass på ridbanan och Mona stod med spiktäcket och longerades innan de fick gå ut i en av gräshagarna och mysa efteråt.
Kröp sen ner i soffan för att fortsätta att snora, hosta och vara allmänt nere... Markus ringde mig nämligen medans vi var iväg och berättade att de hade rullat med rallybilen. Två rullningar på tre tävlingar är helt klart för mycket och inte riktigt något som går ihop med allt annat just nu.
Fick dock inte ligga där speciellt länge då Markus tvingade mig att möta upp dem på hans jobb när de kom hem från tävlingen nu ikväll. Sen har vi åkt GTR tur och retur till Uppsala och nu är vi påväg hemåt igen. 
Väl hemma så ska Latina ha medicin igen innan jag ska lägga mig på Markus arm och sova.. hoppas att denna hosta ska försvinna, har dock lock för båda öronen nu också så vi får väl se hur denna natt blir.

Alltså denna tjej ❤️
(null)

Latina på promenad
(null)

Nästa promenad...
(null)

Klarissa
(null)

Inte kul.
(null)

(null)

Kvällens/nattens åktur
(null)