Fredag

Jag har varit sjuk hela denna vecka, började känna mig bättre igår kväll men idag vaknade jag med feber. Har sovit idag förutom de gånger jag har varit ute och fixat i stallet samt gett Latina medicin. Juste, hon kom hem i onsdags för att fortsätta sin behandling här hemma. Hon får medicin var 6e timme, går flera promenader om dagen samt betas och då har hon en tejpad flughuva som gör att solljuset inte kommer åt hennes öga. All övrig tid står hon i en mörk box då hennes öga inte tål ljus. Just nu så ser det ut som att det går framåt och jag hoppas verkligen att hon blir helt återställd!

Vad har hänt annars då?
Jo, vi hade en grym födelsedags fest för Frida och Markus förra helgen där vi dansade och hade sjukt kul hela natten! Glad över alla fina människor som vi har runt oss!
Innan det så har vi röjt massor på gården och hästarna  har motionerats i vanlig ordning, denna vecka har varit lugnare eftersom att jag har mått och mår piss.

Nu ska jag fortsätta att vila och försöka att bli frisk! Känner mig helt jäkla förstörd. Ni får en bildbomb iaf!

Sjukstuga
(null)

Slit på gården med kidsen.
(null)

Festen ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Dagen efter festen så åt vi glass och hade det mys i Strängnäs.
(null)

(null)

Fylla vatten i hagar är en never ending story
(null)

Tvångsgos med husss
(null)

Latina ❤️❤️
(null)

(null)

Igår släpade jag mig på Addes skolavslutning, helt sjukt att han gått ur 2an!
(null)

Efteråt fikade vi på slottet.
(null)