Virus

Idag var jag hos läkaren för typ hundra elfte gången. Denna gång har jag fått ett virus i halsen som gör halsen svullen, ger utslag i munnen och ner i halsen samt ger feber och huvudvärk. Dessutom så har jag fått en allergisk reaktion på ena armen.. min kropp är verkligen på topp just nu. 

Har annars bara varit mer barnen idag, var hos Novas ögonläkare, lät barnen rasta av sig på leklandet och när vi kom hem så somnade jag på soffan. Fixade hästarna nu ikväll, blev longering för dem.

Nu ska jag försöka att sova, imorgon väntar en jobbig jävla dag som jag behöver ha energi för att orka att ta mig igenom. Markus är fortfarande inte hemma från jobbet men jag hoppas på att lyckas somna ändå (har ju ändå två stora schäfrar hemma så vet inte vad problemet är) så godnatt på er!

(null)

(null)

(null)

(null)