Sjuk och snart semester

Imorse var jag hos läkaren igen, har tydligen luftvägsinfektion samt fortfarande något jävla virus som vägrar att ge med sig. Blev sjukskriven hela denna vecka vilket betyder att jag inte kommer att gå tillbaka något mer till mitt nuvarande jobb då min sista dag skulle vara på fredag. Efter denna vecka väntar 2 veckor semester och den 1 augusti börjar jag sedan på mitt nya jobb!

Nova är även hon sjuk och har de senaste dagarna faktiskt varit jätte dålig med hög feber, ont i magen och även varit jätte dålig i magen. Så synd om henne, just nu ligger hon och sover.

Till något roligare så var vi iaf på seminstationen igår med Cheyenne och Lily och båda var dräktiga på dygn 30. Så spännande! Om någon har missat det så är Cheyenne betäckt med Cayenne de Clarence och Lily är betäckt med Point break. Spännande att de är beräknade samma dag!

Bästa Cheyenne ❤️
(null)

Gangster-Benny
(null)

(null)

Mammas sjukling ❤️
(null)