Semester på riktigt

Känns som att dagen idag har varit lång. Jag började morgonen med att fånga in en unghäst som rymt och sen tog jag in alla hästar i stallet och gav dem sin morgonmat i vanlig ordning. 
Efter det så åkte jag hem till Frida och fick mina fransar fixade, kl 12 hämtade jag upp Ben och Isabella (min tränare Pontus och hans sambos barn) som jag lovat att vara barnvakt åt idag. Vi har sen gosat med våra kattungar (ca 4 veckor gamla), hoppat studsmatta, lekt, fixat lite i stallet, chillat och ätit crepes och glass. Jag hann även med ett snabbt besök hos min läkare och sen packade jag för fullt. När jag lämnat tillbaka barnen så åkte vi sedan hemifrån, nu väntar nämligen semester på riktigt - vi är påväg till Halmstad!
Markus pratar i telefon i vanlig ordning pch Nova sover så jag får väl sysselsätta mig själv med en film eller något.. har några timmar kvar. 

(null)

(null)