En bättre helg

Vi är hemma efter en grym helg i Katrineholm och årets slottssprint. Härligt väder, rally, bra resultat, middag, fest och grymma vänner.. svårt att ha det bättre helt klart! Hade det verkligen super kul och är glad över alla fina människor vi har runt oss. 
Nova och Adde var med under tävlingen och fram tills middagen var över, då tog min mamma med dem hem. Jag och Markus landade sedan på hotellrummet typ kl 4.

Så glad över att vi har Linda som har styrt upp allting i stallet medans vi var borta! Hon och Malin har sett till att alla sysslor blivit gjorda och att Mona, Lady, Latina och Rocky har blivit motionerade. Guldvärt!

Igår hade jag en lugn dag tillsammans med Markus, Eric, Erik, Jasse och barnen, vi låg i soffan, åt pizza, var ute i skogen och gick/åkte fyrhjuling, badade och grillade på kvällen.

Idag tar vi det såklart också lugnt, det är 32 grader ute och jag har egentligen bara varit ute imorse för att släppa ut hästarna och för att fylla på vatten tunnorna i hagarna.
Lite senare så ska jag rida Mona, skritta Latina och så ska barnen rida på Rocky! Sen ska det fortsätta att byggas och göra om hagar.

Mammas tjej på rally ❤️
(null)

(null)

(null)

Förmodligen den yngsta mekanikern på plats.
(null)

(null)

Älskade älskade vänner.
(null)

(null)

(null)

(null)

Slitna själar.
(null)

(null)

(null)

(null)