Dags för hemgång

Lite ledsamt är det att åka hem från Halmstad utan våran lilla prinsessa som ska stanna kvar och fortsätta att semestra med sin farmor och farfar. Kände hur tårarna brände under ögonlocken när vi sa hejdå men det ville jag ju inte visa henne. Både jag och Markus lider i bilen på vägen hem och tycker att det känns skit jobbigt att åka såhär långt, förmodligen för att det fattas en liten person i bilen. Men vi vet såklart att hon har det super bra och kommer att ha så kul att hon inte hinner sakna oss speciellt mycket.

Dagarna här nere har varit väldigt bra. Vi har badat, cyklat, ätit god mat och glass, umgåtts med familj, släkt och vänner, shoppat och så avslutade vi med att köra lite gokart. Sämre kan man ha det helt klart! Avslutade dock med en jobbig natt med lite sjukdom, fick sitta på golvet brevid Novas säng och trösta, ge vatten och öppna dörren så att det kom in frisk luft. Men nu väntar verkligheten där hemma med hästar, hundar, husrenovering och på onsdag så börjar jag på mitt nya jobb! Väldigt taggad på det!

Goaste ungen på denna jord.
(null)

(null)

Många liter såpbubblor har gått åt..
(null)

(null)

❤️
(null)

Utekväll med Marc och Kerstin
(null)

(null)

Nova älskar faster Sofies lilla Louie
(null)

(null)

Bad med faster och farfar
(null)

(null)

(null)

(null)

En av alla cykelturer med min fina pojkvän
(null)

Mammas skatt ❤️
(null)

(null)

(null)

Middag på favoritrestaurangen Pio med svärföräldrar, Marc, Kerstin och Jocke.
(null)

(null)

(null)

(null)