Onsdag

Jag slutade att jobba 7.30 imorse, åkte då direkt hem, fodrade hästarna och släppte ut dem i sina hagar innan jag gick in till min mamma för att passa Adde som mådde dåligt medans hon körde Nova och Arian till dagis. Jag sov sen några timmar innan jag gick ut i stallet och mötte upp Issa som var snäll och kom ut och hjälpte mig idag. Det blev en tur i snön ute i skogen för oss, jag red Latina och hon red Mona. Efteråt så fixade vi alla stallsysslor innan jag gick in samtidigt som min mamma kom hem med Arian och Nova igen. Sen har vi firat Arian som fyller 6år idag (när blev han så stor!?) med tacos (hans val), fika och presenter.

Nu är jag tillbaka på jobbet och slutar kl 7.30 imorgon bitti. När jag kommer hem så kommer Frida och våran hovslagare ha kört igång med skoning av hästarna så jag ska gå direkt ut och hjälpa dem med allting...

(null)