Nattankar

En sak som är både positiv och negativ med att jobba natt är att jag hinner tänka mycket och ibland analysera saker alldeles för mycket.  I vanliga fall så har jag ganska lätt att sysselsätta mig för att slippa tänka men det kommer ikapp nu på nätterna. Det jobbigaste är nog att det har försvunnit en del människor ur mitt liv de senaste åren som jag trodde alltid skulle stå mig nära och hur mycket jag än vill säga att jag inte bryr mig så gör det rätt ont när människor man tycker om och stöttat genom livet försvinner. Att bli sviken är fan inte lätt. Är glad över att iaf ha en person som alltid står vid min sida hur mycket livet än piskar oss och det är min syster. Vi har gått igenom så mycket sjuka saker tillsammans att hälften vore nog. Familjen är det viktigaste i livet, jag önskar att fler kunde förstå det.

Well, jag ska jobba några timmar till.. slutar 7.30, ska sen handla några saker och efter det hem och släppa ut hästarna (mamma fodrar dem så att de har ätit klart när jag kommer hem) innan några timmars sömn väntar!

Min senaste tatuering, en fågel var för mina syskon, blodsband eller ej har ingen betydelse. Dom som finns i hjärtat är familj <3
(null)