Torsdag

Jag är mitt uppe i ett nattpass, jobbade även natten som var så slutade vid 8.30 typ.. sen åkte jag och tankade och efter det vidare hemåt. Fixade alla stallsysslor tillsammans med Frida, red ut på Mona och Lady, red ut barbacka på Latina (spännande värre!!) tillsammans med Frida på Molly, när stallet och hästarna var färdigt så fixade Frida en liten påfyllning på mina fransar (medans jag sov en liten stund) då jag lyckats mosa hälften av dem av någon konstig anledning. Gick sedan direkt och la mig i sängen och sov några timmar till innan det var dags för att packa, äta och vara med Nova, hann även träffa Markus innan jag åkte till jobbet igen. 
Idag slutar jag 7.30, ska då åka hem och packa det sista innan det bär av mot Vännäs och rally SM del 1 där både jag och Markus ska åka!

(null)