Tisdag

Idag har jag inte fått mycket gjort alls, får lite ångest av det faktiskt. Hur som helst så gick jag av mitt nattpass kl 7.30 imorse, åkte hem, fodrade och släppte ut alla hästarna och gick och efter det och la mig vid kl 9. 
Sen ringde larmet på mobilen kl 14, jag var helt död så släpade mig långsamt upp och gjorde mig iordning, åt lunch och gick ut i stallet samtidigt som Frida kom, fixade mat och vatten samt packade och tog in hästarna innan vi lastade in Latina och Lady och åkte iväg och tränade för Pontus. Båda hästarna skötte sig super och träningen var nyttig så efter några timmar så åkte två glada tjejer hemåt, stannade dock på Statoil (jag vet att det inte heter det längre men skitsamma) för att tanka och köpa middag. Och väl hemma sen så gjordes hästarna iordning, bilen packades ur och så fodrade vi och nattade hästarna, jag gick sen in och duschade och hann umgås med Markus och Nova i typ 30min innan jag åkte mot jobbet igen där jag nu befinner mig. Går av 7.30 imorgon igen och då hoppas jag att jag får till en lite mer effektiv dag :)

Världens finaste häst.
(null)
(null)