Söndag

God morgon!
Jag går strax (kl 8) av mitt nattpass och ska då åka raka vägen hem för att släppa ut hästarna innan jag tänker däcka i min säng i några timmar, våra helg-nattpass är 12h långa så man är lagom sliten när man går av. När jag vaknar sen så väntar lite stallfix/motionering av hästar.. hur mycket beror på vad Frida hunnit göra innan och sen ska jag träna, äta och gosa med Nova innan jag börjar jobba kl 20.00 igen. 

Igår så tog jag och Nova sovmorgon, sen fixade jag stallet med Frida och red ut i skogen på Latina och Lady, när det var klart så blev det lite träning och Nova-tid. Markus kom hem och umgicks med oss i 1,5 timme också innan han åkte tillbaka till sitt jobb... Nova fick sova hos sin mormor eftersom att han skulle komma hem sent sen på kvällen.

(null)

(null)


#1 - - Carro:

Hej Sophia!
Jag har själv en östeuropeisk schäfer. Hon är 5 mån nu, världens raraste (och jobbigaste ibland!). Dessa ska mönstra in till skk och få svensk stamtavla nu. Vill du vara med, så hör gärna av dig snarast!! Nova.and.laika på instagram, skriv privat där. :)
/Carro