Lördag

Jag har insett att mina jobbhelger så kan jag nog räkna med att det inte blir mycket vettigt gjort.. 
Idag så gick av på jobbet imorse vid kl 8, åkte hem, släppte ut hästarna, var inne hos mamma och pratade lite med Arian, sen gick jag över till oss för att sova lite vid 9.30. Ställde kl på 15 men vaknade vid 14 så gick upp strax efter det och gick över till mamma igen. Där var även Frida och Patrik samt alla barnen så resten av dagen så har jag faktiskt bara hängt med dem, lagat och ätit mat, tittat på tv och så har barnen lekt. Nova har fortfarande lite feber och är sjukt gnällig dock.. hoppas att det snart går över.
Frida hade iaf gjort alla stallsysslor och även longerat Lady och Mona, dessutom så stannade de kvar så att de fixade insläpp och kvällsfodring medans jag åkte tillbaka till jobbet så jag har faktiskt inte ens varit i stallet idag (förutom imorse då).. det hör inte till vanligheterna!

Nu jobbar jag till kl 8 imorgon bitti, sen är det raka vägen till stallet som gäller då jag och Frida ska åka på pay and jump med två hästar imorgon :)

Vet ni att Nova ofta ber om att jag ska fota henne? Detta är ett sådant exempel där hon bad om det och sen posar för fullt.. haha
(null)