Helgen

Vi får nog vara rätt nöjda med denna helg ändå, Kevin kände sig osäker efter förra tävlingens rullning men han fick till det bättre och bättre för varje sträcka. Vi var dessutom snabbast på travet båda gångerna! 
Markus och Henke slutade på en 2a plats, sjukt värda det efter allting! 
Vi åkte hemåt efter att tävlingen slutat så vi var hemma igen natten mellan lördag och söndag, jag fick köra för att killarna ville fira med några öl. Det tyckte jag var klart att de skulle få göra! 
Väl hemma så hämtade vi en hund som var tokig av lycka över att vi var hemma igen, helt sjukt hur glad hon blir! Gick sen och la oss pch igår morse var det tillbaka till verkligheten med fordring och utsläpp av hästar. Var sen rätt däckad hela dagen så blev mest mys med Nova och lite longering av hästarna vid insläpp. Vi åt sen thaimat och kollade på film innan det var sovdags.

Idag vaknade jag 06.30 av mig själv så gick upp och fodrade hästarna vid 7.. det toksnöade så jag lät dem äta hö inne faktiskt. Släppte sen ut hästarna någon timme senare. Har sen bara varit hemma med Nova, Adde och Arian, de har sportlov och min mamma skulle iväg nu på förmiddagen så vi har mest tagit det lugnt inne. I eftermiddag väntar stallfix, ridning, träning och sen jobbar jag natt.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)